دریافت کمک های مالی، عمده علت تماسها با سامانه دیده بانمدیرکل دفتر مدیریت عملکرد سازمان بهزیستی کشور با اشاره به 2 هزار و 92 مورد پیام ارسالی به سامانه ملی دیده بان در مرداد1400، گفت: از تمامی پیام های ثبت شده 98 درصد پاسخ داده شده و بیشترین پیام ها به ترتیب از استان های تهران، - مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد سازمان بهزیستی کشور با اشاره به 2 هزار و 92 مورد پیام ارسالی به سامانه ملی دیده بان در مرداد1400، گفت: از تمامی پیام های ثبت شده 98 درصد پاسخ داده شده و بیشترین پیام ها به ترتیب از استان های تهران، خراسان شمالی، خوزستان، کرمانشاه و قزوین ثبت شده است. به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کاظم نظم ده مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد سازمان بهزیستی کشور در تبیین و تشریح عملکرد سامانه ملی دیده بان خط 1482 در ماه گذشته (مردادماه)، گفت: یکی از اهداف اساسی راه اندازی و فعالیت این سامانه ایجاد داشبورد مدیریتی هوشمند برای برنامه ریزی آگاهانه، دقیق و مبتنی بر نیاز گروه های هدف است. مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه برای پاسخگویی از طریق سامانه دیده بان، سه فوریت و مرحله زمانی را طرح ریزی کردیم که یکی به صورت آنی است یعنی در مواقع آتش سوزی یا مرگ و میر در مراکز، باید در مدت زمان 3 ساعت پاسخگویی انجام شود؛ مرحله دوم در وضعیت های فوری ست که حداکثر تا 24 ساعت باید پاسخگویی صورت پذیرد و در مواقع عادی حد برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |